Konsumencki Lider Jakości dla Warty

150x110

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz drugi zdobyły srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku.

Głosami konsumentów Warta ponownie uzyskała srebrne godło KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013 w kategorii "Ubezpieczenia komunikacyjne".

Respondenci, uzasadniając swoją dobrą ocenę oferty Warty wskazywali na: „miłą obsługę w oddziałach, super zniżki”, „konkurencyjne ceny i sprawdzoną przez lata markę na rynku”,. „profesjonalne, szybkie i konkretne rzeczoznawstwo i serwis powypadkowy”. Natomiast pytani o to, z czym im się kojarzy marka Warta mówili m.in. – „korzystne ubezpieczenie”, „firma z tradycjami”.

- Naszym celem jest budowanie wieloletnich relacji z klientami poprzez wysoką jakość oferty. Dlatego Konsumencki Lider Jakości dla ubezpieczeń komunikacyjnych Warty to dla nas wyjątkowo ważna nagroda - mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. O dobrą opinię klientów zabiegamy każdego dnia. Jeśli klienci widzą i doceniają nasze starania widzimy wartość swojej pracy – dodaje.